måndag 16 januari 2012

Måndagslustifikationer

Blogger verkar ha låst kommentarsfunktionen för mig, så jag kommer inte åt att se vad folk skriver för glada eller möjligen o-glada tillrop. Hoppas få bli insläppt i Googles värmande famn igen snart. (Inga paralleller...)

Under helgen har jag gått och funderat över ett uppdrag som jag hastigt och lustigt fick mig tillfrågat före helgen. Beslöt mig till slut efter att ha sökt råd hos Herre, Hustru och Vis Man att uppdraget skulle kunna ge mer än det tar. (Och nej, då menar jag på intet sätt ekonomiskt. Inkomst=noll kronor), så jag tackade ja. Får återkomma om vad saken gäller när ärendet kommit lite längre i den formella hanteringen.

Nu januarimåndag=skriva preliminärdeklaration. Skoj, skoj...

Ser förresten i ämnesspalten att jag bara har ett enda inlägg om Carola Häggkvist. Det är ju för uselt, får passa på att nämna henne och stärka upp statistiken något. I allt som hon är annorlunda än jag så är hon ändå en stor förebild i sin raka värme och hennes helhjärtade inställning till både Gud och arbete. Heja Carola!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar