onsdag 7 september 2011

Avfärd

Strax klar för avfärd norrut, jag ska passa på att besöka några av våra kollegor bland de kristna gymnasierna samt en del andra möten när jag ändå är i trakten av huvudstaden. Förberedelserna inför morgondagens debatt har gett en hel del ny kunskap, inte minst har jag fått nya kunskaper i det mystiska holländska språket!

Har lånat Anne Heberleins bok "Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva" som talbok att lyssna på under bilresan upp, kan tänka mig att den ger en del givande tankar i ämnet. Dagen har idag en intervjuartikel med undertecknad inför debatten. Väl mött imorgon, den som har möjlighet att vara med!

2 kommentarer:

  1. Må Herren välsigna din röst och göra åhörarnas öron mottagliga för dina ord. Jag kommer be för dig och din uppgift.

    SvaraRadera
  2. Må du lyckas visa det absurda i Tänsjös resonemang.

    SvaraRadera