torsdag 7 mars 2013

Min nya hemsida öppnad!

Då så, mina vänner! Då kan jag med glädje förkunna att jag nu har öppnat min nya hemsida på den enkla adressen perewert.se Här kommer jag framöver att hysa min blogg, som jag avser att hålla ungefär lika aktiv som tidigare, och hoppas även att intresserade och diskussionsvilliga läsare vill följa med över dit.

På perewert.se delar jag även med mig av diverse annat material i form av texter och ljudfiler, som jag hoppas ska vara av intresse. Här ligger nu även en enklare bokshop med egna böcker och antologier där jag medverkar. Jag planerar även under de kommande veckorna att fylla på med diverse material kring min nya bok Guldet blev till sand där vi i skrivande stund just har spikat slutlig utformning av omslag. Lovar att släppa det inom kort.

Jag tar gärna även emot konstruktiva synpunkter på den nya hemsidan, gärna då som kommentar till första blogginlägget där. Det blir alltid diverse barnsjukdomar i början som man behöver få ordning på. En hel del sådant är redan fixat, men jag tar tacksamt emot goda råd på det området.

Jag vill tacka de läsare som följt med och deltagit i diskussionen under de fyra-fem år som den här bloggen har funnits. Det har bitvis varit aningen hätska, men oftast väldigt givande samtal via cyberrymden. Det har blivit närmare 100 000 sidvisningar fram tills idag, och det tycker jag väl jag vågar betrakta som förhållandevis vältrafikerat. Hoppas att många av er vill följa med och läsa samt delta i det fortsatta samtalet på perewert.se

Alltså: ett stort tack till er alla för den här tiden, ser fram emot en förhoppningsvis än mer givande morgondag på ny adress. Guds välsignelse till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar