lördag 19 maj 2012

Mixed emotions

En ohyggligt mixad dag. Just såhär före midnatt håller jag på att försöka smälta att Spurs missar Champions League nästa år på grund av tusen smådetaljer, där den sista spiken sätts när Schweinsteiger just sköt i stolpen och låter Chelsea ta hem hela rasket. Det här blir en tung sommars uppförsbacke för trogna Tottenhamsupporters.

Annars har jag haft en produktiv dag i stugan i skogen. Visst Hemingwaykomplex när det riktiga skrivflytet bitvis tröt en aning. Tur att jag inte hade någon bössa tillhands. Men jag hoppas kunna ha ett bokutkast redo för första granskning inom någon vecka. Sedan får vi se vart det bär hän.

Kort: imorgon eller möjligen måndag räknar jag med att kunna publicera ytterligare en nyhet. De duggar visst lite tätt nuförtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar